Tommy Hilfiger, New York’un Ruhunu Yansıtan Yeni Tommy Jeans Kampanyasını Tanıttı
Tommy Hilfiger, bünyesinde bulunduğu PVH Corp. ile birlikte Tommy Jeans 2025 Sonbahar kampanyasını ve yeni koleksiyonlarını duyurdu. Kampanyanın merkezinde, markanın genç ve özgür ruhunu temsil eden ikinci Tommy Girl kapsül serisi yer alıyor. New York’un enerjik dokusunu adeta bir karakter gibi öne çıkaran kampanya, şehrin sokaklarını, temposunu ve çeşitliliğini yansıtarak Tommy Jeans’in “modern klasiği yeniden keşfetme” vizyonunu vurguluyor.
Markanın kurucusu Tommy Hilfiger, yeni koleksiyonla ilgili olarak, “Bu sezon New York’u yalnızca Tommy Jeans’in bakış açısıyla ele aldık: cesur, renkli ve davetkâr. Klasikleri yeniden yorumlarken bireyselliği ve yaratıcılığı ön plana çıkarıyoruz,” diyor. Fotoğrafçı Clara Balzary tarafından çekilen, stil danışmanlığını Margherita Moro’nun üstlendiği kampanya; şehrin farklı bölgelerinde çekilen karelerle doğal, filtresiz bir New York hikâyesi anlatıyor. Kampanyada markanın elçisi Jang Won Young’un yanı sıra Samara Cyn, Lindsay Vrckovnik ve Eniola Abioro yer alırken, erkek koleksiyonunu Valentino Bonaccio, Phil Soda ve Ivan Wang temsil ediyor.

Koleksiyonda yıpranmış tonlarda denim başrolde; kadife, ekose, pelüş ve yumuşak trikolarla tamamlanan katmanlı bir stil anlayışı sunuluyor. Şişme montlar, overshirt ceketler, taşlanmış siyah jeanler ve mini elbiseler sezonun öne çıkan parçaları arasında. 1990’larda bir parfüm olarak doğan Tommy Girl, yeniden yorumlanan haliyle nostalji ve yeniliği bir araya getiriyor. Tommy Jeans ve Tommy Girl 2025 Sonbahar koleksiyonları, çarşamba (8 Ekim 2025) günü itibarıyla dünya genelinde mağazalarda, tommy.com’da ve seçili satış noktalarında satışa sunuldu.