Adam Selman Victoria’s Secret’e Eğlenceyi Geri Getiriyor
Victoria’s Secret podyumu bu gece yeniden ışıklar altında. Markanın yeni kreatif direktörü Adam Selman, uzun süredir sessizliğe gömülen efsanevi şovu yeniden tanımlamaya hazırlanıyor. Daha önce Rihanna’nın Savage x Fenty markasında tasarım direktörü olarak çalışan ve Beyoncé’den Lady Gaga’ya birçok isme kostüm hazırlayan Selman, markaya taze bir enerji getirmeyi hedefliyor: “Victoria’s Secret fazla ciddi olmuştu. Ben onu daha neşeli, daha içten bir hale getirmek istiyorum,” diyor.

Son yıllarda eleştirilerle gündeme gelen marka, artık “otantik” bir dil bulmakta zorlanıyor. Selman’ın çözümü ise modayı eğlenceli hale getirmek ve her modelin kişiliğine özel tasarımlar hazırlamak. Yeni şov, markanın ünlü parfümlerinden ilham alan bölümlerden oluşacak: First Light, Bombshell ve Black Tie gibi temalar kadın arketiplerini yansıtacak. “Artık modelleri şeker kamışı ya da taksi şoförü gibi giydirmiyoruz,” diyor Selman. “Amacım, her kadının özünü yakalamak.”
Selman ayrıca markanın tarihine de saygı duruşunda bulunuyor. Arşivlerdeki eski defile fotoğraflarını toplayıp spiral bir kitap yaptığını söylüyor: “Dijital dünyadan biraz uzaklaşıp geçmişin enerjisini hissetmek istedim.” Yine de çağın hızına ayak uydurmayı biliyor. Şovun temposu yüksek olacak; izleyici nereye bakacağını şaşıracak.

Bu yılki performanslarda Karol G, Madison Beer, Twice ve Missy Elliott sahne alacak. Selman, Victoria’s Secret’ın artık sadece iç giyimle sınırlı kalmayacağını, ünlülerin kırmızı halıda da bu parçaları taşımalarını istediğini söylüyor. Kanatlar ise geri dönüyor ama bu kez tüy kullanılmadan: “Hiçbir şey tüy kadar hafif değil ama hiçbir şey bir kuşu öldürmemek kadar güzel değil,” diyor.
Selman’ın amacı büyük ama basit: markaya yeniden mutluluk ve eğlence katmak. “Sonuçta bu sadece sütyen ve külot,” diyor gülerek. “Ama bence bunlar bile birini dönüştürebilir. En azından güldürebilmeli.”