Nike ve Skims’ten Kadınlara Yönelik “NikeSkims” İş Birliği

Spor giyimin dev ismi Nike ile Kim Kardashian’ın dünyaca ünlü shapewear markası Skims güçlerini birleştirdi. Kadın aktif giyim pazarında Lululemon, Vuori ve Alo Yoga gibi markaların yarattığı rekabet ortamına iddialı bir giriş yapan ikili, NikeSkims adını taşıyan yepyeni bir koleksiyonu piyasaya sundu.

Başlangıçta bahar aylarında duyurulması planlanan ancak ertelenen koleksiyon, 26 Eylül’de tanıtıldı. Nike’ın performans ve inovasyondaki uzmanlığı ile Skims’in vücut hatlarını öne çıkaran tasarım anlayışı, bu ortaklıkta tek potada buluştu.

NikeSkims, ilk kez “Bodies at Work” isimli kısa filmle tanıtıldı. Filmde Serena Williams, Sha’Carri Richardson, Chloe Kim ve Jordan Chiles gibi kadın sporcular yer aldı. Kim Kardashian da kamera karşısına geçti. Lansman öncesinde New York Halk Kütüphanesi’nde düzenlenen özel sunumda Kardashian’a annesi Kris Jenner ve kız kardeşi Khloé Kardashian eşlik etti. Ardından verilen lansman partisinde Martha Stewart, Teyana Taylor ve Travis Scott gibi isimler de davetliler arasındaydı.

İlk koleksiyon, yedi farklı seride toplam 58 parçadan oluşuyor. Nike’ın Dri-Fit teknolojisini kullanan Matte, güç antrenmanları sonrası da kullanılabilecek parlak dokulu Shine ve nefes alabilen kumaşlardan üretilen Airy koleksiyonları çekirdeği oluşturuyor. Bunların dışında sezonluk seriler de bulunuyor. Ürünler kapsayıcı beden seçenekleriyle satışa sunulacak ve parçaların kombinlenmesiyle 10 binden fazla farklı görünüm elde etmek mümkün olacak.

Kim Kardashian, Instagram paylaşımlarıyla şimdiden koleksiyonun tanıtımını yapmaya başladı. Ünlü girişimci, iş birliği için yaptığı açıklamada hedeflerini şu sözlerle özetledi:
“Amacım, kadınlar için aktif giyimi hiçbir taviz vermeden yeniden tanımlamak.”

NikeSkims, spor modasında kadınlara yönelik yepyeni bir dönemin başlangıcı olarak görülüyor.